Kebanyakan Rawatan Berkesan Untuk Jangkitan Yis Candida

Kebanyakan Rawatan Berkesan Untuk Jangkitan Yis Candida

Jangkitan yis adalah penyakit yang sangat biasa yang diperoleh oleh sejenis kulat yang dipanggil Candida. Jangkitan ini tidak mempunyai kesan kepada hanya kawasan kemaluan, tetapi juga boleh berlaku di banyak kawasan yang berlainan di badan, termasuk ketiak, di bawah payudara, dan mana-mana persekitaran lembab dan gelap di mana yis boleh hidup di dalam dan biasa dengan.

Langkah berjaga-jaga

Jika anda tidak mempunyai penyakit ini, ia adalah mungkin proses yang baik untuk minum lebih daripada dua gelas dadih setiap hari untuk mengurangkan kebarangkalian mendapat jangkitan yis.

Untuk menghilangkan ini dengan cepat dan selama-lamanya yang anda perlu berurusan dengan bukan hanya gejala, tetapi punca dan isu-isu asal. Dan semua ini boleh dilakukan tanpa rawatan mahal. Ia boleh dilakukan sepenuhnya secara semula jadi.

Dalam kes-kes tertentu di mana ia tidak dirawat, ia boleh merebak ke seluruh badan. Walaupun mulut biasa, dubur, zakar dan jangkitan yis faraj boleh membawa kepada penyakit kritikal dan boleh menjadi kebal kepada ubat-ubatan biasa, menyebabkan jangkitan berulang.

Yang merupakan Rawatan yang Tepat untuk anda?

Terdapat banyak ciptaan mengisytiharkan untuk menghapuskan seriawan dan Candida yis selama-lamanya. Walau bagaimanapun, kajian menunjukkan bahawa banyak rawatan itu tidak bekerja dengan jayanya dan tidak menyembuhkan punca. Lebih-lebih lagi banyak terapi perlu digabungkan dengan Candida diet yang sangat sukar untuk menjadi afektif dan sewajarnya diet ini adalah tidak mudah untuk diikuti.

Jadi, anda mesti sangat berhati-hati menggunakan apa-apa rawatan yis mencabar, anda perlu mendapatkan rawatan dari dipercayai profesional. Sentiasa cuba untuk menjauhkan diri dari orang-orang dadah atau ubat-ubatan yang mempunyai kebarangkalian kesan sampingan yang teruk.

Rawatan yis terbaik berjanji bahawa:

1) Lupakan jangkitan daripada kembali.
2) Dapatkan bantuan dari gatal-gatal, terbakar, dan kerengsaan.
3) Merawat dengan jayanya pada kawasan kemaluan lelaki & wanita, seperti vulva dan faraj.
4) Cuba untuk mengelakkan punca kepada jangkitan yis dan tidak menyembuhkan ia nampaknya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar