Tanda-tanda Anemia dan bagaimana untuk menyelesaikannya Sememangnya

Tanda-tanda Anemia dan bagaimana untuk menyelesaikannya Sememangnya

Tanda-tanda anemia biasanya termasuk kulit dan gusi pucat, dengan keletihan. Ia disebabkan oleh kekurangan hemoglobin dalam darah anda. Hemoglobin membawa oksigen ke seluruh badan anda. Jadi, jika anda menghidapi kelesuan, anda tidak mendapat oksigen yang mencukupi dihantar ke tisu-tisu anda.

Tidak hairanlah anda tidak mempunyai tenaga.

Punca anemia boleh menjadi luas, seperti selepas kerugian besar darah, pola makan yang buruk, pendedahan kepada toksin, mengambil ubat-ubatan serta kekurangan pengeluaran, atau kemusnahan, sel-sel darah.

Cara yang paling biasa untuk merawat gejala anemia, hampir tanpa berfikir, adalah untuk banjir sistem anda dengan bentuk yang terpencil dan tiruan besi.

Dan dalam banyak kes, ini tidak memberikan anda sedikit kelegaan, dalam jangka masa pendek.

Tetapi ia tidak mendapat di punca, ia hanya merawat kesan. Dan mineral terpencil dan tiruan mempunyai masalah mereka sendiri.

Jika anemia itu daripada kehilangan darah yang besar, ini akan datang baik dalam masa, apabila badan anda telah menggantikan darah yang hilang.

Jika anemia ini disebabkan oleh pemakanan yang tidak baik, maka perkara yang jelas lakukan adalah untuk mula makan yang betul, makanan yang padat nutrien. Satu makanan super, menambah seperti alga hijau biru, juga akan mempercepatkan kekurangan itu.

Jika anemia anda adalah akibat daripada toksin, maka ini perlu dirawat dengan kaedah perubatan homeopati profesional. Tetapi jika anda juga mengambil alga biru hijau, ini dapat menghilangkan toksin dari badan anda.

Jika anemia yang disebabkan oleh kekurangan pengeluaran, atau kemusnahan sel-sel darah, tidak ada jumlah besi akan membantu anda. Ini adalah ketidakseimbangan dalam badan anda dan bantuan profesional perlu dicari.

Jika anemia anda adalah akibat daripada mengambil ubat, maka homeopati yang akan dapat membantu anda di sini.

Homeopati adalah satu cara yang baik untuk mengimbangi semula badan bermasalah anda, untuk mengembalikan keamanan dalam. Gejala anemia, akan hilang selama-lamanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar