Kecederaan mata dan Lima Healing Ubat Homeopati

Kecederaan mata dan Lima Healing Ubat Homeopati

Kecederaan mata boleh dari lebam sederhana dalam tisu sekeliling, dengan kecederaan yang mendalam dan serius yang boleh mengancam mata itu sendiri.

Untuk sebarang kecederaan mata, jika anda mengambil ubat Arnica homeopati dengan seberapa segera yang mungkin, anda mungkin juga sama sekali menyelesaikan masalah itu selepas dos yang sedikit. Walaupun ia tidak, ia tidak akan melakukan apa-apa kemudaratan.

Dan anda dengan selamat boleh mengambil apa-apa ubat homeopati di samping perubatan konvensional.

Mata kaya dengan saraf, supaya sakit boleh menjadi lebih tegas dalam apa-apa kecederaan mata. Adakah anda tertanya-tanya mengapa ia begitu menyakitkan apabila anda mempunyai objek asing kecil di mata anda?

Jadi, jika anda mengalami apa-apa kerosakan saraf, ubat homeopati yang Hypericum akan mengurangkan itu, dengan cepat. Dan yang boleh menjadi apa-apa kerosakan saraf, ringan atau serius dan apa-apa di antaranya.

Jika anda telah mengalami kecederaan mata daripada objek tumpul, contohnya bola, struktur tulang di sekitarnya mungkin telah rosak. Jadi ubat Symphytum homeopati mungkin diperlukan.

Bercakap tentang objek asing di dalam mata anda, terdapat dua ubat-ubatan homeopati yang besar untuk ini. Satu adalah silika, yang mempunyai kecenderungan untuk memecat mana-mana objek asing dari mana sahaja. Tetapi ini boleh lambat, mungkin jam untuk objek kecil kepada hari untuk sesuatu yang lebih utama.

Jadi, anda mungkin ingin mendapatkan bantuan perubatan serta mengambil ubat.

Tetapi Calendula juga sangat baik untuk apa-apa kecederaan mata sama ada ia dari kornea yang tercalar, kepada objek asing, untuk kesakitan selepas pembedahan mata, untuk suppuration. Ia akan membantu menyembuhkan dan mencegah parut.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar