Pemulihan Gall Bladder Home - 5 Tips kepada Pas Batu karang Hari ini

Pemulihan Gall Bladder Home - 5 Tips kepada Pas Batu karang Hari ini

Terdapat beribu-ribu orang yang mencari ubat hempedu rumah pundi kencing seperti yang anda baca ini! Adakah anda tahu bahawa beribu-ribu orang akan mengelakkan membuang pundi hempedu mereka dengan mencuba rawatan rumah?

Dalam artikel ini, anda akan mempelajari 5 tips untuk membantu anda menjaga organ anda, pundi hempedu, dan menjimatkan beribu-ribu dolar dalam bil-bil perubatan. Artikel ini boleh menjadi maklumat yang paling penting anda membaca tahun ini!

Mengelakkan Pembedahan Pundi hempedu

Pembedahan pundi hempedu adalah tertakluk tidak popular hari ini. Dengan isu-isu penjagaan kesihatan dan ekonomi yang merosot, ia adalah sukar bagi orang biasa untuk mempertimbangkan pembedahan $ 15,000 $ 20,000 yang membuang pundi hempedu mereka. Bukan sahaja kos yang sukar untuk difahami, terdapat juga kesan sampingan yang banyak berkaitan dengan pembedahan ini.

Jika kamu melihat ke atas komplikasi pembedahan pundi hempedu, anda akan mendapati beratus-ratus ribu cerita-cerita seram yang berkaitan dengan rawatan ini. Dan jika anda mempertimbangkan, pembedahan ini akan meningkatkan risiko usus dan kolon kanser, anda mungkin mahu mula mempertimbangkan rawatan rumah batu hempedu.

Home Pemulihan pundi hempedu

Jika anda mengalami batu karang dalam pundi hempedu anda, terdapat 5 tips untuk segera memulakan rawatan di rumah anda. Berikut adalah apa yang perlu anda lakukan dalam masa satu jam pertama rawatan alternatif anda.

1. Oleh kerana batu karang biasanya disebabkan oleh lebihan kolesterol, ia hanya jelas bahawa anda perlu untuk menghapuskan segera kolesterol anda dan pengambilan lemak. Anda harus mengelak daripada pencuci mulut, makanan segera dan apa-apa yang mungkin meningkatkan tahap kolesterol anda.

2. Flushing badan anda adalah penting dan terdapat pelbagai cara untuk mengepam toksin, kolesterol dan batu karang. Sebagai contoh, hanya akan meningkatkan pengambilan cecair anda anda boleh mula curahan pundi hempedu. Anda juga boleh menjadi kesihatan teliti dengan makan 5-7 buah-buahan dan sayur-sayuran.

3. Ia adalah musim sejuk dan anda mungkin sudah menambah vitamin C yang juga dikenali sebagai asid askorbik. Tetapi adakah anda tahu bahawa asid askorbik akan menukar kolesterol ke hempedu tidak berbahaya? Dengan kata lain, mengambil sekurang-kurangnya 2000 mg vitamin C setiap hari.

4. ulas Bawang putih juga merupakan ubat yang baik kerana mereka akan meningkatkan pengeluaran hempedu dan mengurangkan risiko pembentukan batu hempedu. Anda boleh makan 2-3 ulas setiap hari dengan mana-mana makanan anda.

5. Akhirnya, ubat-ubat herba lain juga telah memberi manfaat. Sebagai contoh, susu thistle telah terbukti juga meningkatkan pengeluaran hempedu dan meningkatkan peluang curahan batu-batu kolesterol. Anda boleh menambah 600 mg ekstrak milk thistle setiap hari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar