Menakluk Mid-Petang Slumps

Menakluk Mid-Petang Slumps

Datang kira-kira 03:00 atau 04:00 yang anda mengalami pengurangan dalam tenaga fizikal dan mental? Kemerosotan tengah hari adalah sesuatu yang biasa dan saya secara peribadi menangani setiap hari. Saya cenderung untuk beralih kepada kopi untuk mendapatkan melalui beberapa tahun akan datang waktu kerja tetapi yang biasanya dalam kemalangan lewat petang ini.

Ini keletihan petang adalah hasil langsung daripada lebih rendah daripada paras normal gula dalam aliran darah. Makan tengah hari biasa cenderung untuk mencipta lonjakan gula yang seterusnya mempunyai insulin dibebaskan badan untuk menurunkan kadar gula dalam darah. Lebih banyak lonjakan gula dicipta oleh makan tengah hari, lebih cenderung badan akan overcompensate, ini mengakibatkan tahap gula menurunkan ke titik di mana otak dan tenaga badan gerai keluar.

Penyelesaian terbaik untuk isu biasa ini adalah untuk berhati-hati dengan diet anda pada masa makan tengah hari. Pilih makanan yang perlahan-lahan melepaskan gula ke dalam aliran darah. Makanan berdasarkan kepada protein (daging (daging putih adalah yang terbaik), ikan, telur, dan lain-lain) disertai dengan sayuran yummy adalah yang terbaik. Makanan yang jatuh di bawah kanji seperti roti, kentang, beras, atau pasta perlu dikurangkan. Memilih salad Greek dengan ayam adalah lebih baik daripada sandwic waktu makan tengahari biasa.

Memilih makanan anda dengan bijak dan perancangan awal adalah pertaruhan terbaik anda, tetapi kita tidak hidup dalam dunia yang sempurna dan anda perlu menggulung makan hidangan yang pancang tahap gula dalam darah anda, gunakan helah sedikit ini untuk membantu menghindari kemerosotan tengah hari ... menikmati Amalaki minuman berasaskan. Saya mendapati Amalaki untuk membantu saya untuk pulih sepenuhnya daripada kemerosotan tengah hari dalam beberapa minit penggunaan. Tidak seperti kopi, produk Amalaki tidak akan menyebabkan kemalangan di malam anda, meninggalkan anda dengan tenaga yang cukup untuk pergi berjalan-jalan, melakukan yoga, memukul gym, bersukan, belajar, melakukan hubungan seks, dan lain-lain

Tidak ada komentar:

Posting Komentar