Pagi Betulkan Anda Boleh Enjoyable dan Simpan Anda Juga Sihat!

Pagi Betulkan Anda Boleh Enjoyable dan Simpan Anda Juga Sihat!

Beberapa tahun lalu Doktor saya memberitahu saya saya mempunyai hernia hiatus dan terpaksa menghapuskan kafein dari diet saya. Saya tahu dia adalah betul. Saya mempunyai untuk benar-benar tidur duduk di atas katil pada waktu malam kerana pedih ulu hati yang melampau. Saya benar-benar terpaut dengan kafein. Jika saya tidak mempunyai kafein saya menetapkan perkara pertama pada waktu pagi, saya akan mendapat sakit kepala migrain yang berkembang pesat apabila dicetuskan akan bertahan selama beberapa hari. Saya benar-benar sengsara dan mendapati diri saya membangunkan insomnia kerana tidak tidur dengan baik.

Pada suatu hari, kawan saya yang mengetahui masalah saya dipanggil dan ditanya sama ada saya akan cuba sesuatu yang dia minum untuk melihat jika ia akan membantu saya. Dengan berat hati, saya membuat keputusan untuk mencubanya. Apa yang berlaku kepada saya adalah cerita lain. Pelepasan yang saya rasa hanya selepas satu cawan adalah fikiran sukar dibayangkan. Saya pergi sepanjang hari perasaan yang baik, bertenaga dan tidak rasa keperluan menetapkan kafein saya. Saya dapat tidur berbaring dengan hanya satu bantal di bawah kepala saya. Saya tidak boleh percaya. Saya mula berasa lebih baik setiap hari, tidak lebih sakit kepala, refluks asid tidak lebih dan tidak lebih kegelisahan.

Jadi mengapa kafein tidak baik untuk kita?

1. Kafein menyebabkan badan kita untuk menjadi berasid. Kita perlu mempunyai badan kita dalam keadaan beralkali untuk kekal sihat. Badan yang beralkali adalah badan yang sihat.

2. Kafein boleh menyebabkan insomnia yang mempunyai kesan yang buruk kepada sistem saraf.

3. kafein yang terlalu banyak boleh mencetuskan sakit kepala migrain.

4. Kafein boleh menyebabkan pertumbuhan sista di dalam badan.

5. Kafein menyebabkan refluks asid dan pedih ulu hati.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang kesan-kesan sampingan negatif kafein anda boleh pergi kepada orang ramai arkib perubatan Amerika Utara atau plug "kafein ke dalam enjin carian anda untuk maklumat lebih lanjut mengenai perkara ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar